LSK og Megapiksel forlenger samarbeidet – blir sponsor i LSK

Lillestrøm Sportsklubb (LSK) var Megapiksels første kunde. Vi har samarbeidet siden dag én – og det er med stor glede at vi også skal jobbe med LSK i 2025. Denne avtalen blir det største omfanget vi har gjort med klubben, og det selv etter nedrykket.

Som en del av avtalen blir Megapiksel sølvpartner i LSK sitt sponsornettverk.

– Vi er glade for å kunne fortsette vårt samarbeid med LSK, og nå som sølvpartner. Det er første gang vi går inn som sponsor i tillegg, så det blir veldig spennende å se hva nettverket har å tilby. Jeg har troen på at vi kan skape mye god business igjennom poolen. Nytt av året er vi returnerer til å filme Innsiden til alle 30 kampene i serien. Dette gir oss en unik mulighet til å fange de ekte øyeblikkene som betyr mest for både klubben, spillerne og supporterne, sier daglig leder i Megapiksel, Emil Saglien Ruud.

Regner man med Ruuds sitt engasjement i klubben før oppstart av Megapiksel, blir dette den åttende sesongen vi går løs på med arbeid med LSK.

Samarbeidets omfang fortsetter i relativt lik grad som i fjor. Megapiksel skal bistå LSK med Innsiden, mediedag med spillerne, dokumentere arrangementer som MOT-besøk, klubbesøk, skolebesøk, sponsortreff.

– Årets Innsiden alle 30 seriekampene. Vi kommer også til å forsøke å bake hverdagen inn i mye større grad. Dette synes jeg er veldig gledelig. Sist vi var nede en divisjon fikk Innsiden sitt store gjennombrudd, så vi håper på at det kan skyte litt fart igjen i år også, sier Ruud.

Siden Megapiksel flyttet til Lillestrøm har gjengen brukt utallige timer på oppussing av studioet. Og som en bedrift med lokal forankring til Lillestrøm – byen, klubben og folka, har vi laget et studio med sterkt LSK-preg.

Lite innblikk i hvordan Tommy-studioet ser ut.

– Som ekte LSK-fan er det alltid stort å jobbe med klubben i sitt hjerte. Etter vi fikk studio i Lillestrøm har vi sørget for at kontoret vårt pryder en del gult og svart. Vi har også bygget opp et TV-studio, som heter Tommy-studio og er oppkalt etter Tom Lund, nærmest dedikert til LSK. Hittil er det kun Jabir Ali som har blitt tatt bilder av der, så det er kun en vei opp, sier Emil med et stor smil om munnen.

Andreas Aalling, som nylig har rykket opp i rollen som mediesjef i LSK, er storfornøyd med at samarbeidet fortsetter.

– Jeg gleder meg til å fortsette det gode samarbeidet med Megapiksel. Vi har et sterkt ønske om å videreutvikle konseptet «Innsiden» til å bli et enda mer sammensatt produkt om klubbens og spillernes hverdag, og det tror jeg vi kan få til sammen, sier Andreas Aalling, mediesjef i Lillestrøm Sportsklubb.

Saglien Ruud er også veldig glad for at Aalling tar over som mediesjef.

– Samarbeidet med Andreas har vært en fryd, og vi gleder oss til fortsettelsen. Gratulerer til Andreas med den nye stillingen! Dette året blir spennende for både klubben og innholdet vi skaper sammen.

Flere saker

Learn how we helped 100 top brands gain success